امروز خیلی روز بهتری بود. امروز رو بیشتر از دیروز دوست داشتم.

قبل از نهار به تنها کاری که رسیدم آشپزی و آماده کردن نهار و بساطش بود.

اما بلافاصله بعد از نهار، لغات درس 18 مجموعه 504 رو خوندم و به فیشهای لایتنرم وارد کردم.

بعدش کمی موسیقی گوش کردم، نرمش کردم و در برابر وسوسه شدید بیرون رفتن و قدم زدن، مقاومت کردم.

سعی کردم با استرسم مقابله کنم و بعد از دوهفته دوباره به سراغ ریاضی رفتم. به نظرم بهترین تصمیمی که میتونستم راجع به ریاضی بگیرم، این بود که آخرین فصلی رو که خوندم مرور کنم. که البته بعدش فهمیدم چه بسا نکته ها که بار اول ندیدم و متوجه نشدم. یک پنجم از فصل دوم ریاضی رو دوباره خوندم و نکته برداری کردم. خودمونیما، کمی از اینکه می دیدم دارم بهتر میفهمم ریاضی رو، غرق لذت شدم.

بازهم مقدمات استدلال رو مرور کردم. استدلال فصل سختیه. باید دقیق باشی و تمرینت زیاد باشه. خیلی زیاد.

کانالهای تلویزون رو تنظیم کردم، سریال وضعیت سفید رو دیدم و غرق لذت شدم. چقدر از بازی یونس غزالی تو این سریال خوشم میاد. چقدر موسیقی سریال رو دوست دارم. چقدر شخصیت پردازی سریال به نظرم دقیق میاد.

دومین آزمون تافل رهنما رو در 18 دقیقه زدم، 80.83 درصد. پانزده سوال رو بررسی کردم و نکاتشون رو یادداشت کردم. تو همین پانزده سوال، با پانزده کلمه جدید روبه رو شدم و چون به نظرم پرکاربرد بودن، اونها رو هم به فیش های لایتنرم وارد کردم.

مبحث اسم در زبان انگلیسی رو مجددا خوندم و نکاتی رو یادداشت کردم. بعد حروف تعریف رو تا نصفه خوندم. این بخش، یک نکته تالیفی داشت که از یافتنش و یادداشت کردنش لذت بردم.

بعد هم لغات لایتنرم رو مرور کردم. فیش های بازگشتی هنوز هم زیادن. چقدر چقدر چقدر از اثرات این فاصله ای که تو درس خوندنم افتاد خسته م. چقدر عذابم میده.

esfand2nd

مجموع ساعات مطالعه امروز: حدودا سه ساعت و چهل و پنج دقیقه.