دیشب خیلی دیر خوابیدم و به همین دلیل امروز خیلی دیر بیدار شدم و تا قبل از نهار فقط رسیدم درس 17 مجموعه لغات 504 رو بخونم و به فیش های لایتنرم وارد کنم.

بعد از نهار ادامه فیلم فرانسوی دیشب رو دیدم.

دوباره خوانی گرامری رو که دیروز خونده بودم انجام دادم و نکته برداری کردم؛ یعنی تا انتهای مبحث passive tone.

40 تست گرامر رو در 12 دقیقه با 1 اشتباه زدم که شامل مباحث زمانهای فعل، مودال ها و فرم مجهول جملات می شدن.

مقدمات مبحث استدلال رو از هوش مرور کردم و یکی دو نکته یادداشت کردم.

بحث اسم در زبان انگلیسی رو از فصل 7 کتاب گرامر خوندم که البته فردا باید مجددا خوانده بشه و نکته برداری کنم.

لغات لایتنرم رو مرور کردم. متاسفانه به دلیل فاصله ای که تو مطالعه م افتاد، هنوز بازگشتی های جعبه لایتنر زیادن.

بهترین کاری که امروز کردم به نظرم پاک کردن اپلیکشین اینستاگرام از روی گوشیم بود!


esfand1st

ساعات مطالعه امروز: حدودا دوساعت و سی دقیقه.

پی نوشت: امیدوارم از فردا بتونم زودتر و بهتر گزارش روزانه رو بنویسم.

پی نوشت دوم: تولدت مبارک پسر دوست داشتنی. همیشه هایمان به عطر یادت آغشته ست.